ترجمه اهنگ Lady Gaga به اسم Marry The Night

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                                 

 Lady Gaga_Marry The Night      

Im gonna mary the night

                                       من با شب از دواج خواهم کرد

                                        I won't give up on my life

                              من از زندگی ام دست نخواهم کشید

                                           Im a warrior queen 

                            من یه ملکه ی جنگجو و شجاع هستم

                                   live passionnately tonight

                                   امشبو عاشقانه زندگی میکنم

                                    Im gonna marry the dark

                                    من با تاریکی ازدواج خواهم کرد

                                 gonna make love to the stark 

                            یه عشق کامل و اشکار خواهم سا خت 

                             Im a soldier to my own emptiness   

                              برای وجود پوچ خودم سربازی هستم

                                             Im a winner

                                            من یه برنده ام

                                      Im gonna marry the night   

                                     من با شب ازدواج خواهم کرد 

                                                                     chorus    

                                      I m gonna mary the Night       

                                     من با شب ازدواج خواهم کرد  

                                    Im not gonna cry anymore   

                                       من دیگر گریه نخواهم کرد 

                                     Im gonna mary the night 

                                    من با شب ازدواج خواهم کرد

                      Leave nothing on these streets to explore   

           دیگه چیزی تو این خیابون ها نمیمونه که من کشف نکرده باشم

               M-m-m marry m-m-m mary m-m-m marry the night  

                                            ازدواج با شب.....

                              Im gonna lace up my boots    

                             من بند کفش هایم را خواهم بست

                          throw on some leather and cruise 

                          که روی ان چرم هایی است و با سرعت

                               down the street that I love

                      به سمت پایین خیابانی که عاشقشم میروم

                                   In my fishnet gloves  

                          همراه با دست کش های توری ام     

                                         I m a sinner   

                                       من یه گناه کارم     

                            Then I'll go down to the bar   

                   سپس به طرف پایین که یه بار هست خواهم رفت

                                but I won't cry any more

                                 اما دیگه گریه نخواهم کرد

                              I hold my whiskey up hight   

                                    نوشیدنی رو میرم بالا  

                              kiss  the bartender twice

                              متصدی بار را دو بار میبوسم

                                         Im a loser 

                                      من یه بازنده ام

                              Im gonna mary the night

                             من با شب ازدواج خواهم کرد

                                              chorus 

                                   Nothing's too cool 

                              هیچ چیز خیلی خوب نیست

                                  to take me from you

                                     که منو پیش تو ببره

                             New york is not just a tan

                                نیویورک بی حال و سرده

                               that you'll never loose 

               اما تو هرگز بی حال و سرد و سست نخواهی شد

                                      love is a new  

                                   عشق یه چیز جدیده   

                                    denim or black

                                سیاه است یا سفید؟

                                    Skelenton guns

                                اسلحه های اسکلتی

                         or wedding bells in the attic  

                   یا زنگ های عروسی در اتاق شیروانی

                                 get ginner ready

                                  اماده ی دریافت باش

                            Climb the el camino front

                           جبهه ی ال کامینو را صعود کن

           Won't poke holes in the seats with my heels

          با کفش های پاشنه بلند من نشیمنگاه را نابود نکن

                    Cuz that's where we make love

                    چون در انجا ما عشقمان را ساختیم

                               come on and run  

                                        بدو بیا

                          turn the car on and run

                          ماشینو روشن کن و بدو

                       I m ganna marry the night  

                       من با شب ازدواج خواهم کرد

                 Im gonna burn a hole in the road 

                   من این جاده را به اتش خواهم کشید

                         Im gonna marry the night

                         من با شب ازدواج خواهم کرد

         leave nothing on these streets to explore

  دیگه چیزی تو این خیابونا نمیمونه که من کشف نکرده باشم

       M-m-m-marry m-m-m-marry m-m-m marry the night

                                        ازدواج با شب....

                                            ohhhhhh

        M-m-m-marry m-m-m marry m-m-m marry the night

                                     اوووه.ازدواج با شب

                                Im  gonna marry.marry

                             من ازدواج خواهم کرد . ازدواج

                                           come on

                                              بجمب

                         The night . the night . the night

                                  با شب. با شب . باشب

                           نظر فراموش نشه هااااااااا!!!!!

   

 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:59---10 مهر 1393
عال بود منم دیونه ی شبم

پریسا
ساعت16:26---2 آذر 1391
سلام باحال بود


البته تو این اهنگ هایی که گذاشته بودی من فقط همین رو شنیده بودم اخه رفتم تو فاز اهنگ های کره ای دیگه کم میشه اینگلیسی بگوشم


من شب رو خیلی دوست دارم


عاشقشم


منم میخواهم با شب ازدواج کنم
پاسخ:دقیقا منم همین طور!!


پریسا
ساعت16:26---2 آذر 1391
سلام باحال بود
البته تو این اهنگ هایی که گذاشته بودی من فقط همین رو شنیده بودم اخه رفتم تو فاز اهنگ های کره ای دیگه کم میشه اینگلیسی بگوشم
من شب رو خیلی دوست دارم
عاشقشم
منم میخواهم با شب ازدواج کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:Lady Gaga-Mary the nightـترجمه اهنگ, ] [ 18:4 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 558
بازدید کل : 49594
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت